اولین نشست رسانه ای دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور

مهندس محمد حسین ملک احمدی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، صبح امروز در نخستین نشست رسانه ای خود، در پاسخ به سوال خبرنگار لیزنا مبنی بر اینکه، با توجه به اینکه در دوره ای هفت ساله حقوق کتابداران- چه از جنبه مالی و چه جایگاه و شأن آنان- آنچنان که باید مورد توجه نبوده است، برنامه شما برای تزریق انگیزه های جدید به کتابداران که از آنان به عنوان محور اصلی فعالیت های خود یاد کردید چه خواهد بود، اظهار داشت: این مسأله دغدغه اصلی من است، هنوز برای ورود به جزئیات احکام پرسنلی همکاران فرصت کافی نداشته ام، اما این قول را می دهم که انشاالله پس از استقرار کامل دوستان در مجموعه امور مالی و اداری نهاد، اولین کار بررسی احکام پرسنلی و رفع نواقص احتمالی باشد.

ملک احمدی با یادآوری اینکه در سال 84 نیز اولین مسأله مورد بررسی تعیین تکلیف وضعیت استخدامی همکاران بود، بیان کرد: در این خصوص نگاه جدی ام این است که به حداقل های مورد نیاز به طور خاص توجه شود و در کنار آن بعضی دیگر از پرداخت ها چون بیمه تکمیلی، بیمه عمر، لحاظ شدن سوابق کاری همکاران و ... انجام خواهد شد.
دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادامه داد: مورد دیگری که به طور جدی بررسی می شود، طرح طبقه بندی مشاغل خواهد بود.
وی در توضیح آن افزود: اگر قرار باشد، کتابداری که با مدرک کاردانی وارد کتابخانه می شود، با کسانی که مدرک ارشد و یا دکتری دارند، و یا سابقه کاری 15-10 ساله دارند، یک عنوان شغلی داشته باشند، این چیزی نیست جز از بین بردن انگیزه شغلی بین همکاران.
ملک احمدی ادامه داد: ضمن اینکه معتقدم رسیدگی به مسائل مادی جزء وظایف اصلی است، پس از این مسأله توجه و تلاش من به ارتقاء کیفی کتابداران به ویژه از نظر علمی و بهبود فضای شغلی معطوف خواهد بود.
وی افزود: بهبود فضای شغلی به معنای با نشاط ساختن فضای کتابخانه است زیرا معتقدم این فضا، فضایی نیست که ما را در جهت هدفمان که ارتقاء کتابخوانی است پیش برد.
ملک احمدی تصریح کرد: بر این اساس، اولویت اول من پیگری مسائل مادی و در قدم های بعد بهبود شرایط کاری کتابداران و ارتقاء علمی آنان می باشد.


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت14:23---26 آبان 1392
سلام وبلاگت عالی بود مرسی.
من شما رو لینک کردم
شما هم اگه منو لینک کنید رتبه هردومون توی گوگل و الکسا میره بالا(اگه لینک دو طرفه باشه).
با این اسم لینک کنید لطفا
بهترین سایت نوحه و مداحی
ادرس: www.nohe-media.ir
خبرشو حتما بهم بدی وگرنه مجبور میشم از لیست کسایی که لینک کردم پاکت کنم اخه رتبم میاد پایین اما با اینکار رتبه هردومون میره بالا.
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, | 8:22 AM | نویسنده : رضا فرخی |
.: Weblog Themes By :.
لینک های مرتبط
تصویر تصادفی

آی پی شما

ساعت

آخرین مطالب
پيوندهای روزانه
آرشیو مطالب
ویژه بینندگان عمومی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 6901
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




اوقات شرعی به افق رزن

-->